lördag, september 29, 2007

Rolling stones


Jag tycker så mycket om denna låten med :).
1982 var jag i Göteborg och såg dom på Ullevi, det är minnen minnen igen.
Fast denna låten är ju äldre men oh så fin!!

Jag har jobbat idag och ska så göra även i morgon.
Det är så trist väder , riktigt höst väder ...
Skulle det inte bli bridsommar?!
Är lite sur nu för jag hittar inte popcornen som jag vet
jag har köpt hem men dom är puts väck! :(

Var hos grannen idag med o hämtade hem sonen.
Han hade kastat in en sten genonm en ruta.
Tjo ho...inte med vilje men ändå ett hål som en tennisboll.
Runt och fint .. ;-/.

Hur är er helg?!




3 kommentarer:

Annika sa...

Allts� fniss...du tycker jag �r kn�pp, men jag �r lite avis p� ert v�der. Tycker om regn, och tycker det �r mysigt n�r det regnar. Fast, lagom �r givetvis b�st!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Stones, de skulle jag med vilja se. Clapton, åååå vilka minnen!! *drömmer mej bort*

Vad VACKRA rosor du fått, vilken fin vän!

Kramar från Eva

Mindi sa...

Hoppas att allt är bra?
Själv fick jag lov att gå hem från jobbet i dag... febrig och dann. :(

Kramis