fredag, september 14, 2007

Götakanal


Vi tittar på Götakanal 2 nu i kväll och jag måste hålla med sambon att var det verkligen folk som betalade för att se den... den är riktigt dålig. Ja ja...nu vet man det och behöver inte fundera mer på den. Hyr ju på LOVEFILM och jag måste säga att det är så smidigt! Inga tider att passa. Man kan ha filmen så länge man vill...kommer i brevlådan. Ja kort sagt det är ett kanonställe!

Vilket trist väder det var i em. Regnade i massor. Sonen hade en kompis med från skolan och sen kom det ytterligare en till så det var fullt ös och en stund var dom ute i regnet med. Det är kul med vatten ;0). Jag lät dom hållas. Man behöver vara ute lite med. Deras skratt var väldigt upppiggande iallafall!

Så nu är sport nytt slut...får gå tillbaka till filmen så man vet hur den slutar iallafall!

3 kommentarer:

Annika sa...

Förstår att det inte är ngn höjdarfilm...Bra, då behöver man inte bry sig om den alltså!

Hoppas du har en fin lördag med hyfsat OK väder!!!

Mindi sa...

Nej någon toppen film var det inte men jag tyckte att den var lite charmig ändå. :)

Vi hyr ut filmer på jobbet och det är smidigt och det gör inget om man har filmen någon dag för länge... host-host. ;)

Kramis

Camillas blogg sa...

Jag har inte sett filmen, men har också hört att den inte var något vidare. Så det är nog ingen film som jag bryr mig om att hyra!

Här har det inte alls regnat idag, däremot blåst som bara den. Riktigt kallt ute också!

Jag mår lite bättre nu,är lite piggare även om jag fortfarande känner av hals o huvud.

Kram Camilla