tisdag, september 25, 2007

En promenad


Idag började jag jobba kl 11. Strax efter 8,00 var jag ute på min promenad som jag försöker få gjord när jag är hemma själv. Det är som skönast att komma iväg på morgonen tycker jag :). Lukten av höst har kommit. Det är bara så. Det är en underbar doft. Sen kan jag ju inte riktigt peka på vad det är men det är svamparna...löven och det friska i naturen... Härligt.

På min promenad går jag förbi ett litet litet hus där det en gång bodde en familj med 10 barn.... Jag vet att det berättas att frun och mamman i huset gick bort som 38 åring och då hade dom en liten nyfödd på bara någon månad. Det är så sött det lilla huset och det är roligt att barnen som fortfarande lever håller det iordning och sköter om det :).

Så var tjejligan klar i Idol. Vi får se vad som händer, enl juryn är ju tjejerna starka i år och killarna får se upp :). Spännande!

1 kommentar:

Kottemor sa...

Så söt liten stuga:)

I år röstar jag på Daniel.
Lätt.
Av töserna är ju annars Anastasia bra, även Marie...
Spänannde som tusan är det iaf!
Hihi

Kramar!