torsdag, september 06, 2007

Lite sorgligt


Vi har sålt vår båt. Dom kommer o hämtar henne på lördag.

Sambon satte in en annons i vår lokala tidning en lördag när det var "Skepp o hoj" annonser....det gick hela dagen o ingen ringde. Jag pustade ut...tycker så mycket om henne. Sen någon dag längre fram i veckan så ringer dom. Vill gärna komma o titta...o i tisdags gav dom besked . Dom ville ha Elina.

Så sambon kan fortsätta titta båtannonser från USA... för till våren lär det nog komma hem en ny därifrån.
Jag skämtar med honom att det får bli hans extra kneg... För man tjänar ju lite grand på att importera o sedan sälja. Det får jag faktiskt ge honom kredit för
även om det är med visst vemod jag vinkar hejdå på lördag och undrar om vi kan ha sådan tur en gång till??? Allt var ju perfekt med henne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Ja käre tid sälja en sådan fin båt. c",) Förstår din sorg och saknad efter Elina. Men som du skriver, ni får väl hoppas att det blir en annan till våren.
Idag har jag njutit av sol. Mmm.
Helgen blir det båthelg igen. Måste passa på.
Må så gott.
Kram från Anita

Kottemor sa...

Men men, varför göra sig av med en båt som är perfekt?

Hoppas iaf ni hittar än som är likabra!

Massvis med kramar!

Kottemor sa...

Men men, varför göra sig av med en båt som är perfekt?

Hoppas iaf ni hittar än som är likabra!

Massvis med kramar!

Mindi sa...

Men var det inte den båten ni nyss köpte eller hänger jag inte med nu? :)

Vår granne tar hem bilar och bilderlar från amerikat... gamla amerikanska bilar. ;) Och han lever ganska så gott på det kan jag ju säga. ;)

Stor kram