lördag, september 15, 2007

En återförening

Ikväll spelar dom igen efter 10 års uppehåll.

Sambon körde ner och jag kan tänka mig att det är många 30+ o även 40+ med
som går ut ikväll ;-).
Man blir väl lite nostalgisk och det är ju kul att man trots
allt känner killarna... Sångaren och jag somnade på stranden i Mellby
för måååååååååånga årsedan en midsommarafton.
Tänk att man bara vågade och när man tänker på det o inser att det
är kanske 22-23 årsedan så är man nog bland dom där 30+ där uppe som jag skrev om ;-)...
Jag minns att han tyckte jag var så härlig med min blåa gamla cyckel.
Det gjorde mig glad men jag var aldrig kär ... tss.
Jag hade mammas gamla tantcykel och ville inte ha en sådan 10 växlad som
alla skulle ha..nä jag trampade på med min gamla hoj.





4 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka minnen!
Låten är lika bra än idag.

Kramar

Lallis sa...

Vilka härliga minnen. Jomenvisst kommer man ihåg dem. En härlig, färglad och annorlunda grupp:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Hamnade här utav en slump men lämnar ett litet spår efter mig.
Tycker katterna i din blogg är jätte söta =)

Tack för titten!!!

Anonym sa...

nostalgi kan vara härligt :-)