torsdag, januari 17, 2008

Storm

Nu är det på gång igen. Det pratas väldigt mycket i den lokala radiostationen nu om den storm som väntas på lördag...jag mår lite smått illa över det....fy f#n! Tittar på smhi och alla möjliga väder sidor för att få veta mer...som det verkar nu så är det inte den styrka som Gudrun och Per men någonstans där inne känner jag att det kan mkt väl bli som den eller tom. värre...att det på måndag pratas i radion att dessa styrkor gick inte att förutse...pessimisten i mig talar, jag vet men jag kan inte undvika det...hua...

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag förstår att du tänker så i och med förödelsen av Gudrun. Vi ska verkligen hoppas att väntande storm inte ens blir i närheten av vad det var då...
Ha det så gott du kan i helgen!
Kram!

netha sa...

Japp, jag känner mig lite orolig jag med, suck, jag vill ha fint väder.
Massor med tröstekramar

Lallis sa...

Ja det är trist med sådatn väder.
Idag är det inte så blåsigt hos oss dock Hur är det hos er?
Kram Lallis