tisdag, januari 22, 2008

ledig dag







Idag har jag varit ledig. Tänk att man faktiskt har fått se solen lite grand idag! Det gillar jag!! :)
Var och klippte mig på fm. Det var välbehövligt även om jag också fick bekräftat det sambon såg igår... jag har grönt hår! Ja grönt... med egen brunn kan det bli så ibland och det är lika fult som det låter... Gäller att ge vatten renaren lite mer pulver så den tar hand om järnet som gör mig grön... Köpte extra starkt shampo med av frissan som brukar ta det allra värsta.


I eftermiddags hade jag lite fika gäster. Kul och mysigt... barnen leker, mamman och jag pratar. Me likes!

5 kommentarer:

ankiann sa...

Grönt lät inte så kul som hårfärg... Jag hoppas att schampoot gör susen. Vet inte om jag sagt det till dig men jag har bytt blogg, välkommen!

ankiann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ella sa...

Grönt hår? Hm... det låter ju lite tuff ,) Eller inte...

Ella sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren förresten...

netha sa...

Jahapp, grönt hår låter ju inte sådär jättekul tycker jag, men lillebror älskar grönt hår. :-)
Kramis