tisdag, januari 08, 2008

Lite nytt

Jag har kännt att jag måste städa undan julen här, men hemma finns den kvar än.Det får bli till helgen. Det är kul att förnya sig lite och jag har funderat o funderat hur det ska se ut... nu är det klart. Får se hur länge jag vill ha det så här? ;-) Ombyte förnöjer.

Så är julledigheten över. Jag börjar jobba lite senare i dag efter en låååång ledighet som varit skön. Har haft jullov som barnen. Tom en dag längre! Det ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till rutinerna. Men det vågar man kanske inte säga högt? fniss... det finns alltid dom som vill vara lediga jämt...och visst är det skönt med men jag trivs med mitt jobb, mina arbetskamrater och med att få en lön :-~....

Sambon fyller jämt i februari..Nu är det hans tur att komma in i 40 års klubben. Igår började han fundera på vad vi ska göra. Han vill inte ha fest utan vi ska resa någon stans...han hade hittat flyg än dit o än dit... Det är inte så långt iväg , inte Thailand eller långtbortistan men kanske möter vi våren lite tidigare...vi får se vad det blir. Det återkommer jag med när vi har bestämt oss:). Skönt ska det bli iallafall!


Ha en bra dag alla! Jag är så glad för att ni kommenterar! Det ska ni veta! Kul med att även lite nya bloggvänner har börjat hitta hit och lämnar en rad! :)

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så fin din efter-jul-blog blev!

Visst är det lite skönt att komma in i rutinerna, men lite segt att komma upp på morgonen är det ändå så här första veckan. Hade man inte jobbet skulle man inte njuta av ledigheten.

Ha det bra på jobbet.
/Camilla

Anonym sa...

Fin blogg det blev nu.!

Kram

Anonym sa...

Trevlig med en liten resa framöver!

Anonym sa...

Hej vännen!
Detta blåa gillar jag. :o)
Vad spännande med en resa. Det vill jag också göra när jag fyller jämt. Nästa år. Urp!
Ha det gott.
Kram, Anita

Mindi sa...

Här har du en till som vill åka i väg... både sambon och jag fyller ju lika mycket i år. Vi får se vad det blir...

Kramis
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Härlig blå färg och läcker grafik på din julstädade blogg!

Vad skönt med en resa att se fram emot.

Kramar

Camillas blogg sa...

Vad fint du har fått det på din blogg!! :)

Låter härligt att få resa bort!

Kram Camilla