lördag, juni 02, 2007

Lördag

Igår fick jag ett mail på jobbet från sambon.
-Är det ok om jag åker till Köpenhamn o ser matchen?.

Vilken match då tänker man kanske men nu råkar jag vara så insatt så jag vet att det är Sverige matchen i Em kvalet. -Självklart svarar jag ju...vad kul!!!!


En kompis hade fått tag på biljetter, han jobbar på ett stort bilföretag i Skåne o det var väl ngn typ av sådan biljett.




Sen visar det sig att det var inte riktigt så enkelt. Den fanns kanske inte o skulle kosta 2500:-. Mer än vad vi gav för VM biljetterna i fjol i Tyskland. O då snackar vi ju VM ;)... så nej det blir ingen resa för honom...Det får bli TV9 ikväll...jag tror det var dom som skulle visa det.

Jag blir så nostalgisk när jag ser bilderna...vilken stämning och vilken vecka!!! Snart ett årsedan vi gav oss av dagen efter skolavslutningen.

En liten skön helg framför oss.
Ska ingenstans, iallafall inte planerat. Fixar lite inne, tvätt o sådant så får vi se om solen visar sig som den ska i morgon. Då ger vi oss ut med båten skulle jag tro. Iallafall om jag får bestämma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gissar att ni sitter framför TV:n just nu och värmer upp innan matchen :)

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag minns hur glada ni var och vad lyrisk du var efter den veckan. Det är roligt att göra något med hela familjen som intresserar alla mycket.

Hoppas du har en fin dag i solen!

KRAM KRAM från Eva

Camillas blogg sa...

Blev det någon båttur? Måste vara mysigt att kunna åka iväg med sin egen båt!! :)
SÅg du matchen på TV då? Själv är jag ju ingen fotbollsfantast, så det var bara sonen och sambon som satt bänkade framför TV:n. Dottern och jag hade hyrt en film istället.

Kram Camilla

Anonym sa...

http://www.alysion.org/figures/introkids1.htm

Hej! Prova denna sida för snörlekar/string figures

Jag har också letat då min dotter tycker att detta är roligt./Mie