tisdag, juni 26, 2007

Den 2:a dagen



Den andra dagen på semestern kan nog inte bli regnigare!
Det vräker ner och har gjort precis hela dagen hittills...

Jag är med på en lista på Yahoo där vi just diskuterade detta med
vädret idag... en tjej skulle iväg till jobbet nu men ville det inte
för det var så soligt... ;) Så olika det kan vara!!
Ja jag menar då vädret... för till jobbet vill jag inte heller gå ;)

Solstolen är inget man funderar på att sätta sig i dag .


Sicken väderprognos!!

Nej jag siktar in mig på att de här dagarna blir det lek för barnen...se till att vara hemma så dom kan ta hem kompisar... Det får bli det. Imorgon ska vi till en tjej i sonens klass o fika. Dottern och tjejens lillasyster brukar leka med ibland så vi mammor har fikat då o då. Mycket trevlig mamma som jag trivs jätte bra med!

Ikväll börjar Allsången. Såg på tv i morse när dom öppnade grindarna. Folk hade väntat sedan 23,30 igår utanför och rusade in för att få bra platser. Sedan är det Morden i midsummer med i kväll! Det är sommar tv av hög klass!!

5 kommentarer:

Mindi sa...

Vi såg på samma program som er i kväll. :) Stora tjejens kompis hade lyckan att få vara med och se Allsången live i kväll. :) Jag skulle också vilja åka och se det någon gång!!!

Som sagt sol här i dag men i kväll kom det lite regn. ;)

MINDI

Mindi sa...

Denna stickling var jätte fin och det är ju så kul att kunna få tag i lite annorlunda pelargoner. :) Hoppas att denna ska ta sig bra!!!!

Vilken fin solstol du har. :)

M I N D I

netha sa...

Jadu, sicket väder, fast idag lyser faktiskt solen och det ser man ju fram emot.
Massor med kramisar

Mindi sa...

Ja det var också ett fint väder. :)
Hur är vädret i dag då? Mera regn eller är det uppehåll?

Kram kram
M I N D I
snart bara tre veckor kvar till semestern... ;)

Mindi sa...

Nej nu skrev jag galet ser jag....
fniss...

Ja det var också ett fint ORD skulle jag ju skriva. ;)