torsdag, juni 14, 2007

Mamma Mia!

Imorgon bitti åker jag och tre andra tjejer till Göteborg.
Vi ska se Mamma Mia föreställningen på Skandinavium!
Som vi har sett fram emot detta :)!!!
Vi tar tåget och kommer hem sent på lördag kväll!
Oj så kul det ska bli!!!!

Idag har det varit skolavslutning och som vanligt när man ser sitt barn
och hör det sjunga Den blomstertid nu kommer , så fuktas ögonen.
Nu är dom hos farmor o farfar o stannar där till lördag.
Vi har varit nere vid båten. Jag satt i kvällssolen och läste min bok jag skrev om härom sist..
Den är så bra!

Ha det gott!

4 kommentarer:

Annika sa...

SÅ kul för er!
Den är så otroligt bra, och så kan man ju varenda sång utantill!!!
Har sett den här i US, vilket DRAG!!!

Mindi sa...

Jag är övertygad om att ni hade det alldeles underbart bra!!!!

Stoooor kram
M I N D I

Kottemor sa...

Så skoj!!
Hoppas ni hade det jättetrevligt!!

Härligt att se båtbilderna, det ser alldeles alldeles underbart ut!:)

Kramar i mängder!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka mysiga båtbilder!

Hoppas Göteborg var toppen skoj!

Stor kram från mej