torsdag, maj 17, 2007

Fotomodell



Lite kul är det allt , en av våra kattungar vi har fått här hemma är med i senaste numret av IKEA familytidningen. Jag känner mig oerhört stolt givetvis, ja som om det var mitt eget barn ;) , fniss. Det är några stycken på mitt jobb som fått kattungar från oss och en av dom har dom då gjort ett hemmareportage hos just om detta med hund och katt sortimentet.





Här är den lille krabaten sju veckor.

Idag har det varit ett oerhört tråkigt och sömnigt väder.
Hade lite fika gäster på fm och sen har jag mest legat i soffan o däst.
Vaknar tidigt om morgnarna igen...idag var det 04,00 o kan inte somna om.
Hade hoppats det hade försvunnit men det verkar inte så.

Ha en fin torsdag kväll.

5 kommentarer:

Anna Malaga sa...

ojojoj - vilka gullungar!!

Milla sa...

Åhå en fotomodell. Jag såg just den kissen när tidningen kom och det var en praktkisse...
Känner till det där med att vakna tidigt. Jag har de där symptomen med, samma vissa varje år i maj-juni för mig, och det är inte vidare bra för hälsan.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Men åååå vad GULLIGA!!!

Hoppas du får en riktigt skön helg!

Stor KRAM från Eva

Mindi sa...

Sån sötis!
Och kul att det var din från början. :)))

Kramis

Anonym sa...

Vilken liten gullplutt, jag älskar katter men kan tyvärr inte ha någon p.g.a. allergi hos oss, men vi har iallafall kommit så långt att vi har vågat köpa hund iallafall, som är vårt allt, men jag är trots det mer kattmänniska.
Jättefin bild på löjtnandshjärta, en av mina favoritblommor, som jag även hade i min brudbukett.
Har hittat din blogg via annblo "Barfota utan strumpor och skor"