måndag, februari 26, 2007

måndag igen

Vad det går fort. Redan måndag och som vanligt är det min jobbekväll. Jobbar tre av fyra måndagkvällar men så är dom ju gjorda sedan ;). Fast helgen som kommer är min och då ska jag jobba så fredagkvällen är jag på jobbet igen.

Ikväll börjar Jack Bauer igen!!!! Jippi!!!!!!! 24 är så bra! :) Tänk att Sverige redan visar den nyaste säsongen. Vi är inte så långt efter iallafall :). 20,55 börjar det på 4.an så missa inte starten! :)

Ska iväg och uträtta lite ärenden innan jag börjar idag. In till bibblan med lite böcker. Läser om GI-metoden tex och den boken var jag tyvärr tvungen att lämna nu, någon annan stod på tur. Jag är intresserad av detta. Läser om dom som tycker att dom inte gjort så stora uppoffringar utan kan äta på som vanligt o inte tänka på mått o vikt o allt vad det är som Viktväktarna tex hade förr. Det ska inte vara krabbigt för mig..då tröttnar jag. Har hur mkt pet flaskor som helst som står på altanen o ser tråkigt ut... det är lite sådant jag ska dona med innan kl slår 11.

Ha en bra dag o var rädda om er!

4 kommentarer:

Annika sa...

Måndag igen ja...Men veckan lär väl flyga i ett lika snabbt tempo som vanligt!!
Tycker själv Viktväktarna är det bästa av alla sätt. Har själv gått ner 15 kilo med dem, det var 8 år sen!

Kottemor sa...

Ååh men det går ju inte,det är ju samma tid som Cityakuten!;)
Hahahahaa

Jo den där GI metoden har jag funderat på iaf...
men längre än så har jag ej kommit;)
Det verkar lite hopplöst med pastaälskande grönsaks fobiker...;)

Mängder av kramar!

Mindi sa...

Själv är jag hemma med stora tjejen som är febrig... mår inte topp själv heller. :(

Stor kram
M I N D I

Mindi sa...

Ops. :)
Du fick till det!!!

Kram kram