torsdag, mars 01, 2007

Massage

Idag har jag varit på massage och det är sååå gott. Man känner sig verkligen omhändertagen och även om det visst känns ibland på sina ställen gör det "ontgott". På sista tiden har hon börjat massera mina armar och det är jätteskönt. Det tror man knappt.

Har varit en runda i byn med o shoppat lite. Det blev ett par stövlar faktiskt och en brödpensel i vår "Inspirationsaffär". Dom jag har ligger i soppåsen. Klacken hade börjat ge sig så vid varje steg kändes det som om stövlen vek sig lite o det gjorde mer o mer ont i hälen. Det var verkligen dax o mina gamla hade varit ett par trogna vänner så dom fick lägga av nu. Kul med lite nytt :). Tittar inom på www.skopunkten.se med då o då o kollar reapriser...




Dottern ville så gärna baka i dag så det fick bli Mindis prinsesskakor :) i vår tappning.En del med glitter strössel och några med vanliga strössel. De där kulorna fick man ta en o en o trycka dit så jag gav upp det efter några stycken... ;) Dom är mumsiga :).
Titta in på hennes sida och se om ni hittar receptet :).

Ska jobba i helgen och fredagkväll med. Det går alltid. När man väl är där känns det helt ok. Fast nu skulle jag kunna vara ledig till måndag ;) . Nästa vecka har skolan stängt torsdag o fredag o då har jag tagit ledigt..så då blir det en lång helg med hela fyra dagar fritt. Det ser jag fram emot ;).

7 kommentarer:

Malin E sa...

Mmm kakorna såg mumsiga ut.Är sugen på alltmöjligt nu när jag gått hemma hela veckan...suck..
KULmed nya skor.Jag skulle verkligenbehöva lite nyt ti mn garderob men det lär väl inte plånboken tillåtaän på ett tag.Hade så gärna velathitta nån ny top tillden 31:edåvi ska ut och parta.Har slängt massor och nu är det nästan bara munkjackor kvar i garderoben...suck..måste ner i viktsåman fårpå sig mer finakläder oxå.
Kram Malin!

Anonym sa...

att handla lite får en alltid att bli lite lycklig, det är ju bara så :-)

Ha en härlig helg och mumsa på de fina kakorna!

Mindi sa...

Vad roligt med nya stövlar! Det behöver jag också!!! :)

Kul att ni bakar kakorna... de är så-å goda. :))

Kram kram

Mindi sa...

Vad roligt med nya stövlar! Det behöver jag också!!! :)

Kul att ni bakar kakorna... de är så-å goda. :))

Kram kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad vårlikt och härligt gult du har på din blogg! Jag gillar bilden på "dej" ;) Jätte söt!

Mums vad smaskens kakor!

Massage, det låter härligt!

Kramar från mej

Annika sa...

JÄTTEFIN vårstädning på bloggen! Hur får du till det så fint? jag vet inte hur man GÖR, helt enkelt...
Kakorna ser URGODA ut, mums!!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag har DATTAT dej...läs min blogg