onsdag, mars 07, 2007

känns skönt

...för nu är jag ledig i 4 dagar!!!

Har ju jobbat sedan i fredags och över helgen fram till idag. Har flyttat min lediga dag som är på tisdagen efter jobbehelgen. Har ledigt imorgon och kompledigt på fredag för då är skolorna stängda och jag kände att det skulle vara gott med lite fritt.Barnen får sova länge o vi bara är.

Funderar på att åka till närmsta stad i morgon för lite shopping. Min lilla mamma vill så gärna komma dit. Hon är inte så pigg på att köra själv så hon hänger gärna på oss. Jag måste säga att det vore mest för hennes skull vi körde ;).

Imorgon kommer nog vår nya bärbara dator. Följer den med stortintresse nu när den fått ett kollinummer på postens sida. Tänk vad bra det är... Då får vi även en router så får vi se om vi kan surfa kanske ute på uteplatsen i sommar ;).

4 kommentarer:

Annika sa...

Vad härligt md lite ledigt!! Hoppas du hade en fin dag i staden, och att du gjorde många fina fynd!!!

Mindi sa...

Blev det någon shopping??? :)
Förstår att det är skoj med din nya dator. :)))

Kram kram

Anonym sa...

Hej!

Jag har nyligen hittat hit och jag tycker att din blog är jättefin. Ville bara säga det.

Mvh, Linda i Uppsala

Anonym sa...

har du haft en skön ledighet nu då`?