onsdag, februari 14, 2007

Älskar dig

I går kom sonen hem med en teckning full av hjärtan och med hans egen lite spretiga stil stod där Jag älskar dig.

Mina ögon blir lite tåriga och jag tar honom i famnen och säger att jag älskar dig med så ofantligt mycket. Det var den finaste gåvan jag kunde få. Tänk att få vara med dom små liven och se hur dom utveklas. Det är lika roligt nu som när dom var små bebisar. Då gläds man åt dom små framstegen...en blick som fästs. Ett leende eller när dom äter för första gången. Nu blir man så stolt när man upptäcker att sonen kan stava sig fram och läsa text här o där :). Dottern kan rita så fint och dom är lyckliga o har kompisar. Det behövs inte så mycket. Det är en stor gåva att ha barn och vara älskad av dom. Man får aldrig glömma att tala om det för dom. Det kan aldrig sägas för mycket.

Kram på er !

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad gulligt!!!!!!