fredag, juli 04, 2008

Förkyld...

...Jobbehelg... Ja jag har kännt mig piggare. Det är så där så man blir varm för minsta lilla ansträngning. Ögonen rinner och jag är rosslig i halsen... blä.

Åh varmt är det redan ute...fast jag klagar inte. Hellre värme än regn.

Var borta med barnen hos grannen. Dom ska vara där tills sambon hämtar i kväll för jag börjar snart mitt helgpass. Det är IIIIII jobbedagar kvar tills semestern! Är ledig måndag och tisdag nästa vecka. Jag tar ut en ledig dag för att jag hade ledig dag på schemat på midsommarafton och då är det ju stängt så då får man ta ut sin lediga dag en annan dag även om man ändå var ledig...lite snurrigt, lite märkligt men jag tackar och tar emot....

I helgen spelar han på Ullevi. The Boss. Jag var där själv för ja vad kan det vara någon gång på slutet av Åttiotalet...det var bra...mycket bra. Det var då det gungade så på Ullevi att dom fick se över läktaren efteråt...
Igår sa vi farväl till fritids...nu är det slut med den saken med. Vi gav fritidisledarna varsin present från familjen och man fick samla sig för att inte börja gråta igen...för jag vet inte hur många gånger den här våren.

Ha en fin helg och jag hoppas verkligen solen lyser på er alla!
Tänk lite på mig när jag sitter på kontoret fredagkväll-söndag kväll...

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Visst är det härligt när man börjar nedräkningen. Vad bra att du fick tillbaka för midsommar - det är ju helt rätt.

Kram Maud

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du haft en bra helg trots jobbandet!!

Stor kram!