tisdag, juli 22, 2008

Jösses!!!




Jösses vilken bra film!
Musiken, miljön och jag säger det bara, Meryl Streep!
Vilken skådespelerska!!
Karlarnas sånginsats kan diskuteras men Meryls röst var en överraskning!

Den här filmen kommer jag att köpa... man blir glad av den!

Nu ska jag nana... Morden i midsommer är slut.
Gillar den serien skarpt!

Dottern och hennes kompis har somnat...
Ska sätta igång en tumling tvätt bara.
Vi får börja plocka fram kläder och det vi ska ha i morgon för packning.
Vi åker på torsdag till Spanien.... tar tåget till Kastrup, oerhört smidigt..

sov gott!

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Åh vad skönt med en resa till Spanien. Tittade självklart på Morden i Midsommer igår jag med. Går ju inte att missa. har ju inte sett filmen än. Hade inte möjlighet att gå på bio de tre visningarna som var här. men den ska visst komma igen hit till bion i augusti men det är väl preci när man ska på semester.

Ha en bra resa!
Kram Ullis

petra sa...

åhhh, vad härligt med Spaniensemester. ät, njut och var rädda om varandra.

kram

Kottemor sa...

Ja jag är själv mkt nyfiken på filem och Meryls insats, glad att du gillade den då blir det ju ändå mer spännande:)

Missade gårdagens mord, attans.

Hoppas ni får det underbart i Spanien!

Kramar!:)