torsdag, juli 10, 2008

1 dag kvar!

Sen väntar 5 veckors semester! Man kan knappt tro det är sant...Gud vad det ska bli skönt!

Morgonen började idag med att jag försov mig. Det har väl aldrig hänt .... ja inte så jag inte var på jobbet i tid men jag fick det "snoigt". Skulle gått upp 6,15 och radion hade startat då men jag hörde den inte utan slog upp mina gröna först vid 7,05 och jag skulle ju köra vid 7,30 senast...var tvungen att inom Willys med en sväng innan jobbet... Märklig känsla av att ha sovit så gott och länge hela natten. Jag som sover så dåligt... eller bra mycket bättre än för ett tag sedan men jag brukar ju alltid vakna av mig själv... framsteg... eller har man varvat ner inför semestern...

I em har vi varit på en marknad i grannlänet. Det var lite roligt att gå där och strosa. Helt lagom med folk med! Den började i går och höll på hela dagen-kvällen till 24. I dag varade den till 18 och det var helt lagom. Vi fikade på vägen hem med på en rastplats med våra vänner. Jätte mysigt!

Nu sover deras son över här i natt och vår dotter hos dem. Det är smidigt när barnen har kompisar från samma familj :)....

Kl 13 i morgon...då lämnar jag IKEA för 5 veckor... helt ok!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Ha nu en trevlig och jätteskön semester! Härligt att vara ledig i 5 veckor! :)

Kram Camilla