fredag, december 07, 2007

Tusan med!


Där ser man , man ska inte tveka o vänta och fundera när man hittar något man vill ha!!! Åh vilken ånger jag har nu när jag till slut funderat klart i ca 4-5 dagar att det var den toppen jag ville ha och det var den jag kunde ha både till jul o nyår... Vad händer när lilla jag ska in på Ellos o beställa , jo den är s l u t i min storlek!!! Skyll dig själv säger mitt förstånd men den lite mer känslosamma sidan är väldans besviken , mest på Ellos ...varför finns inte mitt exemplar...fast å andra sidan begriper jag ju att det är inte deras fel men men.... det känns lite bättre när man har någon att skylla på ... nån annan än mig.. ;-)

Ikväll väntar IDOL finalen! Det ska bli kul att kika på detta.
Jag vet inte vem som tar hem det... Dom är så olika tjejerna...Marie har helt klart bäst röst men Amanda är ju en personlighet... Min vän Mindi är på plats! Ska bli kul att höra hur dom hade det.

Regnet öser ner och jag ska ta tag i lite städning. Var är julstämningen? Någon som sett den?? Vårt hem är för övrigt precis upp o ner när vi nu har tömt sonens rum och tapetserat det. Alla hans grejor står i salen...Våra kvällar denna veckan har gått åt till detta och i helgen ska vi slipa dom gamla trägolven. Har hyrt slip och den ska vi ha hela helgen. Sonens, dotterns och ev hall och salen ska slipas...Iallafall barnens.Hinner vi inte de andra tar vi dom till våren. Nu ska dom bli fina....jag är trött på att det då o då kommer små barntassar som fått spetor...ja en o annan vuxen med. Det är fint med trägolv men de ska inte vara så man blir skadad!.. Så farligt är det väl inte men det blir ju så mycket frächare om man slipar lite.
Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Kottemor sa...

En sån himla otur med tröjan!!
Man kan ju ställa in sig så dant på ngt så då blir man ju så besviken när det ej blir så:(

Idol blir svårt ikväll.
Min favorit är ju Amanda, men Marie har ju sån röst...
Svårt.

Kommer tänka på Mindi som sitter där och får se det LIVE!!

Hoppas ni också får en mysig kväll!

Kramar!

Anonym sa...

Hej!! Ville bara önska dig en trevlig helg.

Är det föresten ok att länka till dig? du får givetvis länka tillbaks.

Kram kram

Lallis sa...

Ja sådant är så typiskt!
Idol-finalen var riktigt bra.
:)
Ha en fin helg, gumman.
Kram Lallis

Mindi sa...

Ja visst blir man suuuur på sånt och det är så typiskt mig också att göra så.... :( Hoppas att du hittar något annat fint!

Stor kram
M I N D I
som hade det kanon på IDOL finalen