lördag, december 08, 2007

Upp o ner

Hela huset är upp o ner... :) Fast det är lite kul. Vi har tömt barnens rum och slipar dom gamla trägolven...vilken skillnad! Wow! Det är alltså detta vi ägnar denna helgen åt. Slipa golv. Två veckor innan jul :)... Var på IKEA igår o handlade lite till sonens rum som fått nya tapeter med... det blir lite bilder en annan gång :). Han får en ny sängstomme, nya garderobsdörrar och förvaringshyllor o ett skrivbord..Tror det kommer att bli super fint...ser allt framför mig...Nu är den blå björnesmagasintapeten/bården ett minne blott och han får ett lite mysigare rum , ett junior rum...

Solen tittar fram här nu när jag är i en matlagarpaus...

Ha en fin helg allihop och jag tycker det var rätt tjej som vann! Grattis Marie!

4 kommentarer:

Kottemor sa...

Vad skönt att fått ett sånt stort projekt ur världen!!:)
Och mysigt nu inför jul!

Hoppas ni haft en skön helg vännen!

Massor av kramar!

Lallis sa...

Men vad kul!
Det kommer att bli kanonfint tror jag.
Kram Lallis

Annika sa...

Det blir säkert jättefint´! Vad avundsjuk jag blir...
Kram!

netha sa...

Ja, det måste bli jättefint, klart man skall ha fint till jul och det ökar ju på stressen till jul, du vet den man aldrig känner. ;-)
Kramis