lördag, december 15, 2007

crazy

Vad det ser märkligt ut på sidan nu. Jag tänker på där man har kommenterat och det syns vilka som gjort det. Där är en tom ruta med ett rött X i , precis som om det är ngt som inte stämmer. Jag la just en kommentar hos någon att det ser så märkligt ut på sidan men det gör det ju hos mig med när jag tittar in här ;-), har blogger ändrat om o förändrat?

Idag har jag jobbat kväll. Det började jag med vid 14. Var inne en runda på IKEA innan med och hittade en Klippan soffa på fynd för 698:- + rabbatten vi får med så jag gjorde ett fynd tycker jag... Sonen ska ha den på rummet som ska bli klart o inrett i helgen. Det blir säkert kanon fint!

Dottern mötte mig i dörren i kväll. Hon hade tappat sin första tand i skolan idag! Vilken stor sak!!! Ojoj... Hon blev 6 år i augusti och många av hennes kamrater har redan tappat sina första för länge sedan. Där ser man så olika det kan vara.

2 kommentarer:

Mindi sa...

Jag skickade ett mail om det till listan i går. :) De har börjat med något ID .... :(

Kramis

Lallis sa...

Ja det där med tänder kan vara väldigt olika. Min son var väl närmare åtta..*skrattar*
Dottern var fem .
Men det är ju väldigt speciellt när man tappar sin första tand:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis