söndag, juli 01, 2007

Sol o en film

Eftersom det var så fin dag i dag så tog vi oss en tur med båten. Solade på en ö och bara njöt. Min kusin med familj var där sedan innan och vi hade en härlig dag i hop. Nästkusinerna lekte som bara den och hade lika kul som vi vuxna när vi åt, fikade o bara "tjabbade". På hemvägen körde vi en liten sväng och tittade in till en annan båthamn. Gick i land o pratade med någon båtkille där. Det var en så otroligt vacker kväll o vi ville knappt gå iland men vi var hungriga o hemma väntade grillen.... Jösses vad vi njuter av vår båt o så rätt det var för oss :).

Ikväll har jag sett en film med Harrison Ford , Firewall. Den var spännande. Har fått den med Lovefilm som jag är med i. Det är faktiskt himla smidigt. Vi hyr ju aldrig filmer på något videoställe utan detta är det vi använder oss av...kommer hem med posten o man kan ha det hur länge som helst...

Nu väntar kudden och i morgon ska jag o barnen till stan. Jag ska byta linser o försöka hitta något att ha upptill inför bröllopet vi ska till på fredag :).

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Vad kul med bröllop!! :)
Vem är det som gifter sig?
Ha en fortsatt trevlig semester!

Kram Camilla