fredag, juli 06, 2007

Bröllop

Idag ska vi gå på bröllop. Ja en fredag em kl 16 !
Först när vi fick inbjudan tyckte vi det var en märklig dag men nu tycker jag det bara är bättre o bättre. Det är min barndomsvän som gifter sig för andra gången. Hon träffade sin nya kärlek när hon bytte jobb för något årsedan. Det är så roligt att se deras lycka. Vi var till kyrkan igår med björkar som sambon huggde och som ska stå vid ingången. Sen är det meningen att vi ska köra dom i vår båt till herrgården men som sagt med detta vädret är det ju inte lätt att säga just nu om det går.

Hos en blog vän fann jag detta, där man ska RÖSTA.Man kan rösta vilket man tycker ska bli våra nästa 7 underverk och det har jag gjort. Jag har inte sett så många av dom. Eifeltornet och Frihetsgudinnan men dom fick inte min röst ;). Alhambra vill jag åka till i Spanien en gång när vi är där. Vi var utanför en gång men då var där sådan kö så vi bestämde att vi hoppar det , har det stått så många år så finns det kvar en annan gång när vi är där nere.

Nu hoppas jag på fint väder idag!

3 kommentarer:

Mindi sa...

Vad mysigt att få gå på bröllop. :)
Hoppas att det blir en tur med båten för brudparet!!!!

Lustigt... jag var just inne på Aftonbladets hemsida och där såg jag att man kunde rösta om just detta. Nyfiken som jag är undrar jag vad du röstade på??? :)

Kramis

Fotograferande Maria sa...

Hej! Ha så kul på bröllopet! Vad röstade du på?? Kram

Anonym sa...

Hoppas det blev ett mysigt bröllop! :) Blev det någon båttur då?

Kramis!