söndag, juli 22, 2007

Äntligen sol


I förgår hade vi en underbar dag på sjön. Det var ju äntligen sommar!!!

Det var klarblå himmel sol och ganska skönt i vattnet men goast var ju att sitta på en strand...läsa och bara va. Lapa sol...det gjorde inget att man blev lite röd ;).Min kusin med familj kom med ut så det blev en lång härlig dag tillsammans . Dom kom hem från camping på Öland, men där hade varit så blåsigt tyvärr. Vi gick i land på en annan ö o grillade kvällsmat där och var inte hemma förren vid 22 tiden. Solnedgången när vi körde in i hamnen var fantastisk....


Ute på sjön fick sonen äntligen prova den ring han fick när han fyllde år. Det var så häftigt ! Han o nästkusinen åkte i varsin och dom var helt saliga! Funderar på om jag ska våga prova den ;-). Det klart jag måste.


Snart ska vi köra till en stor loppmarknad en bit härifrån. Dom har en hemsida ni kan se här. Jag har aldrig varit där men den har funnits i många, många år och vi har länge sagt att vi ska köra dit en gång. Kan vara kul att strosa omkring lite :)...Alltid är det väl något man inte visste man behövde ;).

4 kommentarer:

Kottemor sa...

WOW så coolt!!!
Så tuff storkillen din är!!

Kramar

Anonym sa...

Hej hej. Hur är det med dig? Med mig är allt bra. Eller nästan iallafall. Jag har fått lite ont i magen. Och går och tänker på så mycket som jag inte vill tänka på. Och så saknar jag en person Peter heter han, undra bara om en grej på bloggen. Med arkiven och inlägg. Jag ville ha som du där de står tidiagre inlägg. och arkiv efter varje månad. Många kramar till dig, mvh Maria

Mindi sa...

Vad mysigt!!!!
Härligt med lite sol.. det behöver vi! Men du får ju snart ännu mer utav det och det känns härligt förstår jag. :)

Stora tjejen och hennes kompis åkte stor badring efter båten här i förra veckan... det gillar de. ;)

Kramis

Camillas blogg sa...

Vad häftigt att åka badring efter en båt! Klart att du ska prova! :) Fast själv vet jag inte om jag hade vågat..
Visst är det härligt med sol- den har man tyvärr inte sett så mycket av på denna semestern.
Härligt för er att ni snart ska utomlands.

Kram Camilla