söndag, september 13, 2009

sjuk...

Det är ändå lite synd om mig nu. Jag har legat ner sedan i fredags. I dag orkar jag iallafall titta till datorn lite..

Fick över 39 graders feber i fredags. Vi som skulle ha kräftskiva på lördagen...ont i halsen, svettas, sover, vänder och vrider mig för det är obekvämt i sängen ... fy anna mig...Detta har sonen haft tidigare i veckan och det tog honom 5-6 dagar att bli bra. Att ha ont i halsen är det värsta jag vet. Har skräck för halsfluss. Hade det som barn nästan varje år, som ett brev på posten... usch.. men det tror jag inte det är ..inga vita prickar ihalsen och det börjar att släppa inbillar jag mig.
Kräftskivan fick inställas givetvis och sambon åt dom med barnen i gårkväll..jag kände inte för det. Sen sov dom över hos kompisar ... pluttarna längtar efter dom.

Nu blir det lite mer TV för min del.

Kram




1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men kära någon, krya på dig ordentligt nu och under tiden så se till att mysa till det riktigt mycket.

kram Lisa