fredag, november 16, 2007

Lite roligare



Tänk vad det kan göra så mycket när man förändrar så lite!
Ja för mig är det så i allafall :).

Jag har haft några saker stående "bakom" min vask där jag har en liten smutt som det får plats lite på. Det har varit torkade växter som jag har haft ett bra tag och lite andra saker. Fick för mig att förnya lite och ställde två ljusstakar och köpte en kruka med en "fejk buxbom" och genast kändes det som om
det var helt nytt. Det är ju trots allt lite tid man till bringar där även om man
har diskmaskin.
Så en dag när jag skulle köpa lite blommor hittar jag denna lilla fröken
i blomsteraffären och hon liksom log mot mig o förmedlade att hon
ville med mig hem. - Ok då tänkte jag ;-)...du kan stå där när jag
är i köket o le mot mig så jag blir gladare när jag diskar!

7 kommentarer:

netha sa...

Men sicken söt liten prinsessängel, och vad söt den lilla hörnan blev.
Hoppas helgen blir fin.

Malin E sa...

Vilken fin liten hörna! Och ängeln var ju jättesöt,förstår att du blev nöjd och att du blir glad när du ser den.Ibland behövs det så lite! =o)
Kram Malin

Kottemor sa...

Så fint det blev!!:)
Verkligen mysigt!

Måste klart vara skoj att ha ngt så trevligt att titta på när man står o diskar:)

Mammografi har jag varit på, det är nog lite olika beroende på ort kanske?

Kramar i mängder!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Gulligt!

Hoppas du får en skön och avkopplande helg!

Kramar

Anonym sa...

Hejsan!
Vad fint du har gjort det och vilka bra bilder du visar. Tack för titten. Sådär barnsligt glad kan jag också bli när jag ser nåt kul i nån butik. Få habegär med en gång. :o) Det förgyller vardagen.
Hoppas att ni har en härlig helg.
Kram från Anita

Annika sa...

Men vad FINT!!! GUD så inspirerande!! kan inte du komma hit hem till mig ;-) och fixa lite!!
KRAM!!

~Susie~ sa...

Men så fint det blev!! Förstår att hon fick följa med dig hem, hon ahde gärna fått följa med mig med ;)