måndag, november 19, 2007

Konstig text



Vad är det för märkligt som händer på min sida? Ser ni den på samma sätt?

Det började tror jag när jag bytte utseende eller några dagar efteråt. Jag vet inte vad det är som är fel...Det är inte alltid den ser ut så här för mig heller utan det är ibland och ibland inte.

För ganska länge sedan kunde det hända att det endast var i ett fält och då hittade jag felet själv för texten såg även ut så i mallen där man ändrar den och då kunde jag ju lätt fixa de enstaka bokstäverna men nu är det ju precis allt!

I dag jobbar jag kvällen som vanligt när det är måndag. Ska gå på banken nu på fm och få en genomgång av en handläggare där om mitt sparande och framtida pension... Man bara knallar på som vanligt och en väninna till mig var på en sådan genom gång en gång och det var givande. Ska man vara mer aktiv med fonder, sälja o byta...? Flytta och ändra sparkonton?... vi får se vad hon säger bankkvinnan.

40-års kalaset i lördags var jättetrevligt . Roligt att komma bort och träffa trevliga människor. God mat och dryck. Var lite trött igår bara...men det får man ta. Familjen har även en ny lite bebis och jag fick snusa på honom lite då o då. Han är drygt 2 månader och ska heta Justus.

Får kanske ta mig en runda med nu på morgonen. Läste detta på Expressens hemsida och det är ju fantastiskt! Det är nog väldigt nyttigt med promenader!
Många säger att det är så lätt att gå ner med just promenader.




2 kommentarer:

Annika sa...

Skumt, skumt, skumt!!!
Sådär brukade det ju se ut när man kommentarade för ett tag sen (tills blogger fixade det hela).
Glädjande nog så ser ju allt helt rätt ut nedan...
Ibland är blogger verkligen mkt underligt!

~Susie~ sa...

Konstigt, men nu ser det bra ut!