fredag, november 09, 2007

Ledig fredag


Lite hall bilder från mig.
Allt är ännu inte klart. Vi ska göra i ordning ännu en
förvaring i vår stora hall , en gammal toa som får bli
garderob. Tänk att i så stora hus finns det alltid så
dåligt med förvaring, garderober osv...Kanske hade dom inte
så mycket kläder förr...eller prylar över huvud taget...hm.



Kära Trones skoskåp som nu håller ordning
på barnens vantar, mössor och halsdukar...
Ja även sambon o jag har fått en låda till vårt ;-).
Paketet är till min väninna som vi ska till
på 40-årsfest i morgon.
Tror ni hon blir glad för en ansiktsbehandling? ;-)



Visst är det skillnad med det vita?
Ska se om jag hittar något fint att sätta på väggen med...
Den här tjejen har fina saker hon gör själv...
Bla är där en nyckel-tavla jag funderar lite på...
Sen finns det ju SIA med som har en massa roliga saker...
Det får vara lite tomt så här tills jag en dag springer på något.
Malin undrade vilken tapet vi har valt i hallen.
Det är Decor Maison Tapetdesign och den heter Attityd 1613.
Super duper nöjda och jag tror den får föröka sig
ut genom hallen och in i köket med...och den vita pärlsponten med.
Fast det viskar jag bara lite så här för sambon får krupp då.
Nu väntar sonens förvandling av hans rum.
Någon som har idee´r för en 8 årig killes rum?
Björnes magasin tapeten är inte kul längre, nä...

Ha en fin helg så hörs vi!
~Kram~


5 kommentarer:

Kottemor sa...

oh så fint ni fått där hemma!!
så nöjd man blir över att ha fått till en sån förändring, det är verkligen jättefint!

massvis av kramar

Annika sa...

SÅÅÅ snyggt!! Både hemma och på bloggen!!
Om du bodde LIIITE närmare skulle jag kunna komma över med min laptop och du kunde ge mig en crash-course i snytt blogg-layout!! :-)
Trevlig helg och kram!!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Super fint i hallen! Jag vill också ha vitt, men sambon vägrar ;)

Jätte fin ny layout!

KRAMAR

Anonym sa...

Hejsan!
Åh, vad fint ni har gjort. Vad skönt med förvaring och ordning på grejorna.
Fint har du gjort i din blogg också.
Hoppas att ni har en skön helg.
Det har vi. :o) En kanonhelg.
Stor kram från Anita

Mindi sa...

Vad fint det blev... både här och hemma. :)

Stor kram
M I N D I