måndag, november 12, 2007

Kallad


Ja ha, är man gammal då?

I fredags kom brevet...det som jag har hört har börjat komma till dom i min ålder. En väninna på jobbet med samma namn som jag och exakt samma födelsedag och år har redan varit på det. Tydligen tar dom personerna i det området man bor i och då i samma ålder... Detta har ju mamma åkt på i många år och man har tänkt att det är för dom äldre... och så är man där själv nu. Det är iallafall bra att det finns och jag ska så klart gå!

Ny jobbevecka och jag har kvällen idag. Det innebär att det finns tid för frissan nu på fm med lite slingor. Det ska bli så gott så det ska jag knalla iväg på här alldeles strax.

5 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej! oj NÄR GÅR man på "sånt" Jag fyller 39 snart och har inte varit... -kram

Mindi sa...

Åh.... ja du vännen nu börjar vi på att bli gamla. ;) Fast du ligger ju förståss ett år före mig. ;) Men precis som du säger så känns det som en "vuxen-grej" och det är väl inte vi? ;) Skojar bara.... men det är i alla fall Så bra att vi får börja gå på det och så hoppas jag att man slipper få det någon gång. :(

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
netha sa...

Jo du, detta med tuttkläm har man ju varit med om ett par gånger, fast jag är ju äldre än dig. :-)
Fort går det och klämmer gör det, men sen är det skönt att ha det gjort.
Ha en bra helg.
kramis

~Susie~ sa...

Jag ska göra mitt första om två år och det känns läskigt som bara den, men det är nog skönt att ha det avklarat.... Fast *ihhh* jag är lite rädd för att det ska göra ont *S*.