onsdag, augusti 15, 2007

Vardag igen

Varit hemma en vecka drygt och redan saknar man
allt! Jag saknar maten ,( vilka underbara räkor där finns!)
, poolen och stranden ...




Nästa år tänker sonen följa med farmor o farfar
ner när dom reser. Dom brukar ju åka lite före oss för
att städa undan lite o säkert få lite egentid.

Sonen har varit o klippt sig idag. Han blev så fin.
Lite längre bak och tuffare kortare framtill.Snygging!
Imorgon är vi lediga. Jag ska på massage och sen är
det ett 19-års kalas vi ska på kvällen till.

Första dagen på fritids med sedan sommar lovet började idag.
Det var nästan ett helt sommar lov dom fick barnen.
Det är jag glad för...det behövs.

7 kommentarer:

Anonym sa...

såg ut som om ni haft det kanon :-)

ikas sa...

ja, det blev lite nytt igen :o)

Anonym sa...

Säger hej! Härliga semesterbilder :)

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hej igen! Ja jag är tillbaka, kunde inte hålla mej borta ;)
Vad härliga semesterbilder! Förstår att du njuter där.

Kramar från Eva

Anonym sa...

Hej Kristina!
Tack för dina rader i min blogg. Vad glad jag blev!
Härligt med Spanien. Försöker hitta var ni var.
Himla mysig sida du har, hit kommer jag gärna tillbaka.
Må så gott.
Kram från blåa Anita
Ps, skolstarten gick galant.Jag svävar på moln. c",)

Annika sa...

Hej Kristina! Vilken fin och mysig sida du har, precis som vanligt!
Härliga bilder har du tagit också. Jag förstår ju att resan var toppen!!!

Anonym sa...

Hej igen Kristina!
Aha, det var Nerja. Där var min man och köpte nästan ett hus. :o) För många år sedan. Nu ångrar han att det inte blev gjort.
Han får en salig blick när han berättar om Nerja. Kanske åker vi dit tillsammans nångång.

Jag har tyvärr ingen banner. Men du får gärna länka till mej. Och jag frågar dej detsamma. Är det okej?
Må så gott.
Kram Anita
Ps, jag fick lite skrivklåda ikväll. I min blogg. c",)