tisdag, augusti 21, 2007

Klättra




I Spanien finns det en lekplats vi brukar besöka. Den är så fin , välskött och med roliga saker att leka med. Sonen fick sin mors hjärta att nästan stanna när han klättrade upp i denna labyrint pyramid...Hög var den och säkert ganska säker bara man håller sig men gud vad nervös jag var! Sen kom där några barn från byn och dom var ju ganska vana och började gunga, hoppa när dom var där inne så hela ställningen svajade...jag var tvungen att gå därifrån... Ner kom han och hel var han och säkert hade han haft kul :)!





I båten lagades det mesta på denna lilla pitoreska restaurang på stranden :).
Det var ju ingen gormé restaurang om man säger så men
maten var helt ok och utsikten var en strand så mycket bättre kunde det inte bli.

Det var mysigt att hitta den och det verkade som där mest var dom som
bodde i närheten som åt där, det var nog bara vi som var turister där :~.
Det gillar jag!

Imorgon börjar skolan...vi har en lugn slappar dag,jag är ledig...
Ska till en fd arbetskamrat i em på hennes o min årliga sommarfika!

9 kommentarer:

Mindi sa...

Vilken häftig klätterställning och vilken häftig BÅT! :)Orginellt att laga maten så. ;) Så kul att se dina foton och jag längtar bara ännu mea utomlands.... suck. ;)

Hoppas att det gick bra med skolstarten. Vad tyckte lilla tjejen?

Kramis
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad häftig klätterställning! Jag blir sugen att klättra upp där med din son och hänga knäveck i en av "näten" ;)
Det ser såååå mysigt ut där ni brukar vara och jag förstår att ni stortrivs & att du längtar tillbaka.
Kramar från Eva

Anonym sa...

Det var en kul klätterställning!
Ni verkar verkligen ha det toppen när ni är där:)
Kram Lallis

Malin E sa...

Härligt ni verkar haft i spanien!! Jag vill meee resa utomlands juuuu.
Kramis!

Kottemor sa...

Det är alltid spännande att komma till en restaurang där inte turister vanligtvis brukar trängas:)

Och vilken klätterställning,puh!

Härligt att se och läsa!

Kramar!

netha sa...

Vilken mysig klätterställning, och det är nog klokt att gå därifrån så man slipper se vad de håller på med. :-)
Och sådana resturanger som inga turister äter på gillar jag med, det är ju där man kan hitta det goda.
Kramis

AnnaHanna sa...

Hejje! Verkar som ni haft det bra utomlands :-)
Jag skriver inget om klätterställningen eftersom alla andra gjort det.
Jag kan absolut rekommendera Stieg Larson, men det visst du ju redan.
Han har ett språkligt driv som flera andra samtida svenska deckarförfattare saknar. Jag gillar det.
Kram //Anna

Anonym sa...

Hejsan!
Tack för din hälsning.
Båten är vår och vi tillbringar all ledig tid i henne. Det är en Forbina 10000. tror jag har läst att ni är båtägare också, stämmer det?
Jag sitter i MoA (båten) nu. Det blåser rejält och vi är glada att vi inte gav oss iväg nånstans igår. Det blev bryggsegling i vår hemmahamn, Gränna. 26 grader och en underbar em/kväll.
Må så gott och förresten tack för titt på härliga bilder. Det är verkligen jättekul att se Spanien med era ögon. c",)
Ha en go söndag. Kram från Anita

Anna Malaga sa...

Kul att se vad ni har haft f�r er! H�rliga bilder!