fredag, augusti 31, 2007

Första morgonen

Här knallar sonen ner till poolen en dag.
Undrar om det är mycket folk i den just nu... :)~
Det är det nog inte... men varmt o gott är det säkert.



Studsmatte hopp det är kul det! Han blev
modigare o modigare i utsvängningarna och de ganska
mesiga o stela försken blev ganska vilda till slut ;-).

Ja jag återvänder till Spanien bilderna titt som tätt...

Idag är det första dagen då jag är ledig och båda barnen är iväg!
Helt ensam o ledig fm. Dom kommer med bussen vid 12,45 tiden.
Vad bara ska man hitta på?? Jag har inga planer dirrekt. Först
tänkte jag kört till stan på fm. Man hinner en del och skulle ju varit
tillbaka i tid inför bussen. Hade tänkt åka till Plantagen. Där var ngt erbjudande
nu om krukväxter för halva priset...det är en del som behöver bytas ut
om man säger så...

Imorgon kväll ska jag på kick of på jobbet. Det ska bli kul!
Ska hem till en jobbarkompis innan o sedan knallar vi väl
ner till tillställningen och har en kul kväll! Det äralla bolagen i företaget som har fest
och det är på ett gammalt ställe där man ofta var ute på när
man var "yngre" än vad man är nu ;)...tror där blir
mycket folk i min ålder...skojsigt!


3 kommentarer:

Malin E sa...

Åh va skönt att valedig! Här ska jag jobba extra idag.Ingen lust och ont i ryggen men måste verkligen.Bilen har ju pajat och kostar en del att laga tyvärr.....
Ha en skön dag!
KraMmalin

Anonym sa...

Hej hej!! Ville bara önska dig en trevlig helg.
Ha det bra
kram

Mindi sa...

SÅ FINT!
Jag älskar ju katter.... underbara djur!!!!

Jag ska kika på det du frågade om och återkommer med mail om en liten stund! :)

Härliga kort från SPANIEN! Så gott att ni fick göra den resan i sommar då det har varit sån tråkig sommar. Jag läääängtar verkligen efter en liten resa jag också. ;)

Kramis