onsdag, augusti 29, 2007

6 år

Så är vår minsta 6 år. Det har varit en fin dag idag :) Många paket på morgonen och sång från oss andra tre. Sen var det uppvaktning i skolan och på fritids och slutligen för släkten i kväll.
En nöjd snutta som somnade. Hon har fått så mycket fint. En maskin att göra nallar med, kläder, smycken, vinter stövlar( snyggstövlar som är vita... ), Bratz docka att göra fin i håret....ja listna är lång. Tyldigen har hon blivit så stor med att hon vågade säga ifrån att det farmor hade köpt i kläd väg inte var fint ... ;) . Lite pinsamt men ja..det var ju ärligt. Jag tyckte själv jätte mycket om det men det är ju bättre att det byts då så hon kommer att använda det.

En jobbedag till sedan är man ledig idagarna tre. Det ser jag fram emot! Då får man en sådan härlig fm för sig själv när barnen är i skolan. Det ska faktiskt bli riktigt gott med lite egentid. Får man tycka det... :~?

Jag får inte glömma att ta ner flaggan! .... den hänger uppe än....jaja det är nog inte så höga straff på det.

Ha det så gott :) Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du klarar dig utan straff:) Annars hade jag väl suttir fyra år vid det här laget för ohalade glömda flaggor...;) Kram Anette

Anonym sa...

Hejsan!
Egentid är lyx i vardagen och det måste man få ha ibland. Absolut.
Sen när barnen är nästan vuxna så har man överflöd med egentid. Jag vet för jag är där. c",)
Hoppas att du får goa lediga dagar. Vi ska förhoppningsvis åka båt till Hjo. Om vädret tillåter.
Må så gott.
Kram från Anita

Anonym sa...

så mysigt att fylla 6 år... kanske bland de första födelsedagarna man sedan minns....