lördag, augusti 23, 2008

Tvättar städar

Lördag..
Dottern har åkt iväg på kalas redan vid 11 tiden.
Hennes kompis ville hon skulle vara där lite längre.
Nu går dom på två olika skolor och ses inte lika ofta.

Känns rätt ok att bara ta det lite lugnt i dag och fixa undan saker.
Ibland kan jag bli så där sugen på det.
Barnens rum behövs verkligen gås över...
My godd vad där är grejor över allt och en salig röra.
Dottern fyller år nästa fredag och det hade ju varit lite kul
om det såg lite trevligare ut...

Hon önskar sig ett litet akvarium och det ska hon nog få
av farmor o farfar....Där ska det vara lite fiskar som får barn,
typ Guppys och sådant :). I vårt stora är där lite
mer större fiskar som äter upp sådana små yngel om där
väl blir några... jag gillar akvarium. Det är så fint att titta på.
Nu väntar dammtrasan och dammsugaren!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bakgrund och banner du har!

Fotograferande Maria sa...

Hej! Ja Mindi är bra på webbdesign :) Kram Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur att du fick ordning på bloggen igen. Jag har också städat i helgen, men två av killarnas rum vägrar jag städa innan de röjt först. Det ligger lego överallt.

Ha det bra!
Kram Ullis

Kottemor sa...

Städning kan vara avkopplande, särskilt efteråt:)
Då är man så nöjd så nöjd:)

Önskar dig en härlig vecka min vän!

Kramar!