tisdag, augusti 12, 2008

Klassfest

Det kom ett brev idag...
Det gjorde mig påmind om att det är allt ett tagsedan man
gick i skolan...
Det är 25 år sedan jag slutade 9 an!
25 år!!!
När och hur har det gått till? Var har tiden tagit vägen?
Samtidigt så förstår jag ju att det ändå är ett bra tag sedan
man var 16 år...Det har hänt en del...
Ett företag fixar allt...man behöver bara betala in en summa och
sen är allt ordnat...mat och lokal...städningen slipper man.
Det kan nog bli rätt kul...

Har haft lite fika gäster här idag. Barnens kompisar och
deras mor. Alltid lika kul att sitta och tjattra lite...lite
skvaller, lite åsikter och många skratt.
Nu är resten av familjen på fotbolls träning...jag sitter här och
donar lite med min blogg. Jag har fått många
besök och det är verkligen himla kul! Tack alla!

Var hos min revisor idag...får lite tillbaka på skatten.
Det tackar vi allra ödmjukast för!
Det kommer lagom till jul så där i december någon gång.




4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Visst går tiden fort. Jag slutade 82 och det är ju evigheter sedan. Kan vara kul att träffa alla igen, det är ju inte många man har kontakt med. Kul att få lite extra pengar.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Såg förresten att du fick till kommentaren här ovanför, vad bra.

Fotograferande Maria sa...

Jag var på sån fest 15 år efter 9an Det var kul!!

Mindi sa...

Åh klassfest... ja sånna går man på med blandade känslor. ;)

Kramis