torsdag, augusti 21, 2008

Margareta


Jag har köpt mig en skål som heter Margareta!
Tänk att Sigvard kom på att göra en vispeskål som han
döpte efter sin kära fru.

Jag har länge gått och kännt, funderat och suktat efter
de där skålarna. I går slog jag till. Det blev en röd
fin sak... 2 liter... jag vill gärna ha 4 litern med
och en lite mindre 0,75 l... Vilka färger ska jag välja...
Jag vill ha de man blir glad av...Vårat Maxi säljer röda och svarta skålar.
Vispade grädde i kväll när Friskoleföreningen hade möte och
vad nöjd jag är...den är stadig att hålla i.Jag hade
gjort 3 Leilas kladdkakor och de gick hem...
Helg igen... det blir bra det så man får vara lite ledig igen :)

2 kommentarer:

Kottemor sa...

Margareta är perfekta i all sin vackra enkelhet:)
Urtjusigt!
Måste bli extra trevligt o vispa framöver,hihi

massvis med fredagskramar och önskan om en härlig kväll!

ankiann sa...

Visst är de snygga! Finns ju i rostfritt nu också :) Kan erkänna att jag också har två stycken ;)