söndag, juni 22, 2008

nytt...sugen

Det känns bra, det känns som om det är jättekul med bloggen igen! Vi får se hur länge det varar ;-)! Jag blir så inspirerad när jag går in till alla fina vänner och ser hur dom pysslar och fixar på sin sida...då känner jag lusten komma igen.

Till alla er som har en direkt länk till min sida måste jag be er att ändra från .jpg efter bilden till ett .gif för jag har ändrat om lite där... fö´låt om jag krabbar men det är bättre med gif för då kan man ha en liten rörlig bild i bannern tänkte jag.


Till min länk ska ni alltså ändra bildens format till gif istället för jpg.
src="http://web.telia.com/~u81101307/beigeban.gif"

Nu så hoppas jag det ska fungera med länken! Det är ju så kul tycker jag själv när man ser man fått en ny logga på sin sida när någon ändrat...då ilar man dit snabbt för att se hur det ser ut!

Ny vecka nya tag...sonen fyller 9 år på tisdag och då ska vi fira honom på kvällen. Han ville det och att det skulle vara just på födelsedagen.. :) Det är viktigt.


Må så gott !!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert och sommrigt fräscht! Kul att du känner inspiration!

Kram

Anonym sa...

Sommarfint!! :) Jag fixar det där med bannern så att det blir rätt på min sida!

Uppdaterar endast sporadiskt nu... får bli mer till hösten, eller om vädret är dåligt. :)

Kram!

Camillas blogg sa...

Så jättefint du har fått det på din blogg nu! :) Jag har fixat med bannern på min blogg, så nu ser det så fint ut så! :)

Kram Camilla

Camilla sa...

Oj vad fint du har gjort det på din sida..
Mindi ska hjälpa mig och fixa sommarfint hos mig också, men jag har sagt att hon inte ska stressa..
Har fixat med bannern i alla fall så din är ny nu..

Ha en toppen sommar och hit kikar jag in snart igen.

Kram Camilla

Kottemor sa...

Tadaaa, det funkade!!:)
Nu har jag en fin länk till din
finfina sida:)
Så somrigt och härligt här är:)

Hoppas morgondagens kalas blir riktigt mysigt:)

Kramar i mängder!

Solsjö - Under en vind sa...

Din sida är så fin minsann!

Anar att du är mitt upp i kalasandet nu!

ha det gott, kram!