fredag, juni 06, 2008

6:e juni


Ännu en dag som varit alldeles otroligt fin! Varm och solig.

Rensade ut på fm i en garderob vi har under trappan och det blev hela två kassar med skor vi ska skänka vänner som har mindre barn än vi... En svart sopsäck med skor som vi ska skänka till en präst i byn som kör till östländerna med detta. Två kassar med kläder som jag ska lämna iväg till röda korset ... otroligt skön känsla!

I em körde vi till vår strand igen...det är helt underbart där och vattnet var riktigt riktigt behagligt nu! Skönt att verkligen kunna njuta av baden...
Vi fick trevligt sällskap av vår dotters kompis familj.

Och som en liten följetång till det som hände igår så precis när vi är på väg att ge oss iväg så kommer den där mannen från igår. Jag sitter redan i bilen och han ser inte mig... på hans bakruta som är skitig står det hans namn och ett mobilnummer..... jag kollade ju upp via hans registreringsnummer på bilen vem han var och det var detta namnet... har han kört 5-6 mil i dag för att få tag på tjejer.... han kanske har varit på mer stränder och hittat någon och annonserar med sitt mobilnummer på bakrutan på bilen...

Fantasin skenar iväg med mig och jag tycker det är riktigt obehagligt...kan jag inte vara på badplatsen själv nu mer och kan jag inte ta mig dit i min lilla golf längre utan vi får ta den andra bilen dit... jag är kanske dum men jag vill inte ha honom där och tro att jag vill snacka mer med honom. Berättade det för sambon igår och han tycker ju självklart att det inte är ok om någon är så framfusig och tränger sig på.
Nu ska jag jobba i två dagar och det känns väl så där..........

1 kommentar:

Anonym sa...

hej där,

inte helt ok beteende från hans sida.... förstår att det kändes otäckt!!!

Kram!!