fredag, februari 01, 2008

Ingen vanlig dag..


... nä för det är min födelsedag!

Åjo den känns rätt så vanlig faktiskt...Är ledig idag och
det passar bra för barnen har haft två studiedagar nu och igår fick dom
vara på fritids men idag är det ledigt, slappt och sovmorgon.

Kan inte fatta att det var ett årsedan jag fyllde jämt och hade
en härlig dag igen med familjen. Vi var och åt på ett vackert ställe och
sedan körde vi lite dit näsan pekade. Det var betydligt finare väder
än idag när jag gav mig ut på en cykel tur på min fina nya cykel.
Vi får se om det kommer något paket i kväll och gör det inte
det så är det helt ok med :)!

Jag ska ha lite gäster i morgon istället.
Min kusin som kommer hem från Karibien idag
hoppas jag vill komma och berätta hur dom har haft det. Fick ett
sms häromdagen och dom hade det gott..fattas bara annat.

Igår var vi på K-Rauta och köpte material till vår lilltoa.
På måndag sätter dom igång med att fixa till den och
vi äntligen blir av med den där fula våtrumsmattan...hua...
Vi valde ju inte något vidare väder att köra i går kväll i men det gick bra.
Man får sänka farten bara och inte ha bråttom.

Ikväll blir det pizza och Lets dance... det ser jag fram emot!

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen! Spännande med operation lilltoa. Jag har precis blivit klar med renoveringen av vår. Kram och trevlig helg!

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Kramis!

Annika sa...

Jättegrattis!!!
Idag är det också min bästa kompis sedan sdkoltidens 42 årsdag!!
Hoppas att du får jättemysigt idag!
Kramar!!

Camillas blogg sa...

Stort grattis på födelsedagen! :)

Kramis Camilla

♥ cloudberrie ♥ sa...

GRATTIS i efterskott!!!!

Trevlig helg!

Kramar