onsdag, februari 06, 2008

Sent igen




Man har så svårt för att komma isäng...Det är alltid något som
man tänkte man skulle göra innan man lägger sig.
Jag har varit ledig idag. Var på massage på fm och som jag njöt!
Det är min tid och min stund...underbart!

I eftermiddags när barnen kom med skolbussen hade dom
varsin kompis med sig så jag stod redo med fika och så till dom :).
Sen dök ännu en tjej upp som var bestämt. Jag har så
svårt när dom ringer och frågar om lek... vad gör det om dom
blir tre? Hellre det än att en inte har någon att leka med. Om det
passar så tycker jag inte att det gör något.

Nu har vi tömt vår lilltoa ikväll med...imorgon sätter dom igång
och förvandlar den till något fint hoppas vi :)!

8 kommentarer:

Lallis sa...

Men vad skönt med massage:)
Jag är likadan med kompisar. Varför ska man säga nej liksom. Bara det inte drösar in ett helt fotbollslag. Då kanske det blir lite trångt. *s*
Kram Lallis

Annika sa...

Underbart med massage...
jag vill också.
Håller med om kompisar, det är svårt att säga nej om fler vill leka.
Kram!

Malin E sa...

Grattis i efterskott vill jag säga! Vilka fina presenter du hade fått!

KUL att ni hålle rpåmed er toalett oxå, måste visa bilder sedan.Själv har jag lite bilde rpåmin blogg påvår toa som vi oxå nästenprecisfått klart.Det är så kul när det ärfärdigt!!
KramMAlin

Anonym sa...

Hej vännen!
Men vad pinsamt att jag missade din födelsedag. Förlåt! Vilka fina presenter du fick. Kul, kul!
Ha en härlig helg.
Stor kram från Anita

Kottemor sa...

Får minsann gratulera i efterskott här!!:)

Hoppas du fick en alldeles underbar dag!
Såg ju att du fått superfina presenter!!

Blir spännande med lilltoan, alltid kul o göra om!

Kramar!

Lallis sa...

Hej gumman!
Kommer in och ger dig en tisdagskram:)
/Lallis

AnnaHanna sa...

Visst kan det bli jobbigt om det kommer en hel skock, men det är väl bara bra om man inte som vuxen bestämmer att de bara ska leka två och två - för då kan de ju snart inte annat.

Kram //Anna
som också har svårt att komm i säng :-)

Mindi sa...

Du har mycket omkring dig nu vännen men jag vill ändå titta in och önska dig en MYSIG och SKÖN Alla Hjärtans Dag... det är du värd!

Super duper kram
M I N D I