torsdag, februari 14, 2008

God Hjärta

God hjärta på er :).
Till alla goa vänner som jag träffat här på nätet och som
jag aldrig skulle mött annars...det är så givande och roligt
att få ta del av era liv och vardagar eller fest.

Jag är ledig idag och det är skönt.
Vi har hantverkare här som gör om vår lilltoa och
jag kommer ju då att få tillbringa dagen med honom men
vi håller oss på våra egna områden ;-). Längtar tills det är klart!

Imorgon åker vi till Frankrike. Sambon fyller jämt och
vi ska fira honom med en lite längre weekend i Provance.
Första stoppet blir Aix en Provance i två nätter och sedan tar vi
vår hyrbil och åker dit näsan pekar!
Förhoppningsvis har jag bilder med mig hem och
kan dela med mig lite av en vår kanske ;).

Ha en bra dag alla vänner!



10 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar resa!!! Och grattis till maken.

netha sa...

Ha en underbar resa och en hjärtans trevlig Valentindag.
kramis

Anonym sa...

Hej vännen!
Åh, har tiden gått så fort så det är dags för er resa? Jag önskar av hela mitt hjärta (som numera är fyllt med smultron och chokladhjärtan) att ni får en underbar semester. Lycko er som ska åka till Provence.
Ha en fortsatt mysig Alla hjärtan dag. Jag är så glad att vi funnit varandra här på nätet.
Stor bamsekram från Anita

Annika sa...

Men vad underbart, underbart!! Önskar er en jättefin resa! Hoppas du plåtar lite och lägger upp här på bloggen sen!!!
Kramar!!

Kottemor sa...

Men så mysigt!!
Hoppas ni har det underbart!
Grattis till mannen din!

Kramar i mängder

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hoppas att ni har det riktigt MYSIGT på er resa och får en massa härliga minnen med er hem!

STOR KRAM

Mindi sa...

Jag hoppas att ni har haft det alldeles underbart!!?? Jag vill se massor utav foton sedan. :)

Stooor kram
M I N D I

Anonym sa...

Hoppas ni har en superskön resa! Jag har spenderat veckan med influensa, inte kul alls :(

Mindi sa...

Hej hopp!

Kikade in för jag var så nyfiken på er resa. :) Hoppas att ni hade det bra men det är jag säker på att ni hade.

Stor kram
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hoppas att ni har haft det riktigt BRA på er resa!

Kikade förbi för att se om du uppdaterat ;)

Stor KRAM