söndag, februari 03, 2008

Kalaset är över


Ja jag fick presenter och som alltid tycker man att det inte ska ges några... Jag tycker jag har allt jag vill ha... Dom nära och kära börjar så smått veckorna innan man fyller fråga vad är det man önskar...och jag brukar inte komma på något men i år har jag tänkt till... får man önska så ska man väl det ;-). Jag önskade mig ett halsband av Miss Dee som heter Lissabon med ett snyggt hjärta ihänget... helt underbart och nu äger jag ett själv :)...jag fick även en rund lägre kruka i Cult Design mönster Gracilis och till den två värmeljusstakar i samma mönster, en grå och en vit... super duper fint :)! Fick även pengar och jag funderar på att köpa en linneduk ... har ett par och den ena är lite för smal och det kan finnas tillfällen när man behöver mer än en duk.

I veckan börjar dom att renovera vår lilltoa...har plockat ner allt som är löst och skåpen är ner monterade...det ska bli så skönt när den är klar... tur vi har ännu en toa där uppe :) Annars hade vi fått ta till dom tre dassen där ute och då hade vi kunnat sitta där på rad nästan hela familjen ;).
Helgen är över...ny jobbe vecka och vi har klarat oss från stormar och elavbrott även denna helgen. Jag är så trött på detta och kan det aldrig ta slut. Hit med en redig vinter och få den överstökad så vi sedan kan se fram emot en vår. Kom på att nu i februari är det dags att sätta om träd och ev förså lite om man kanske skulle odla egna pelargonier..eller så tar jag sticklingar istället ... har fått lite kataloger och man blir ju så sugen!
Ha en fortsatt bra söndag...nu ska jag se en film på 3an.

6 kommentarer:

ikas sa...

Eftersom vi har en borad brunn som är ca 80 meter djup så är det inget man kan ha en handpump på. Antar att bara går till grävda brunnar? Vi har ju en motor 80 meter ner i vår och sen är allt förseglat liksom.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Kikar in. Oj, vad fina presenter du fick!! Kram / Maria

Annika sa...

Ja, verkligen fina presenter. Härligt!
Kramis!!

Mindi sa...

FINT! :)

Kram kram
M I N D I

Petra sa...

Är inte inne här så ofta. Har inte så mycket tid som jag ibland önskar. Vi har det jätteskönt här i Sverige och tar dagarnasom de kommer!

Grattis i efterskott!

AnnaHanna sa...

Men grattis i efterskott. Jag köpte en fint Miss Dee-halsband till mig själv i julhandeln för att jag inte kunde motstå det. Också med hjärta, med lång kedja med stora ringar. Ungefär som en kombination av de som är på bilden. *love*
Jag går också och suktar på de där Cult D-ljusstakarna sedan ett tag tillbaka, men tycker att det är så rörigt här under bygget att det kan vänta.
Men jag kanske ändrar mig :-)
Kram //Anna