måndag, oktober 08, 2007

Ännu en låt


Words med FR David var en super duper låt!
Oj vad man har dansat till den...

Vi har fått svar från laboratoriet om vårt vatten!
Det var inga anmärkningar mer än att kopparn var lite förhöjd.
Inga bakterier eller andra oangelägenheter...
Koppar kan ju färga porslin som tvättställ osv grönt
samt mitt hår...det har ju varit lite lätt grönt i bland och
det är så tråkigt...då är det dags att lägga i lite mer medel i renaren.

Imorgon jobbar jag kvällen. Det känns gott med lite sovmorgon.
Slippta stressa iväg på morgonen utan jag kan ta det lugnt o
hjälpa sambon med barnen.

I natt drömde jag att jag blev sjuk och fick sätta in
en pacemaker uppe i Kiruna!! Hur kan man få till det så?
Oroligt att åka ifrån familjen var det och jag kände
mig faktiskt olustig i morse... fy.

2 kommentarer:

Annika sa...

Åh, den där låten hade vi på singel...Den var/är fin.
Mkt nostalgi på olika bloggar nu :-), inklusive min egen. men youtube känns som en sån enorm skatt att ösa ur!
Vad skönt att labb-svaren på vattnet var bra!

Anonym sa...

pacemaker i Kiruna... tja.. tokdrömmerier *S*