onsdag, januari 31, 2007

Imorgon

Imorgon når jag den gyllene medelåldern, eller vad säger man?
När är man medelålders?? Nu tycker jag att man blir det först vid 50 år men det kanske inte en 30 åring tycker ;). Jag kan inte se mig själv som just medelålders.
Jag fyller 40 år men känner mig som om jag var sisså där en 30 år eller så.

Jag och min familj är lediga imorgon. Vi ska åka och äta en god middag på en herrgård.Ta dagen lite som den kommer och så har jag mitt kalas på lördag i stället.
Sambon kom nyss hem och var lite finurlig för vi räknar på maten som jag ska beställa i morgon o han antyder att det kan komma några på fredag...vilka då??! :)

När jag tänker tillbaka då jag fyllde 20 år så känns det inte så länge sedan och det är en märklig känsla... jag tror och tycker att jag borde tycka att det är så länge sedan och visst 20 år är 20 år. Det är mycket som hänt. Jag har flyttat hemifrån. Det gjorde jag när jag var 21 år. Blev sambo när jag var 25 år och mamma när jag var 32 år.

Mina arbetskamrater sjöng så vackert för mig idag och gav mig en ansiktsbehandling i present! Vad snälla dom är :)! Den ska jag utnyttja nu i vår!

Det har börjat blåsa igen..denna evinnerliga blåst vad jag är trött på den. Nu får det vara nog!

Jag försvinner nog här någon dag...men det har ju hänt förr men nu vet ni ju anledningen iallafall :).

Kram!

7 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Stort grattis på din födelsedag!!
Hipp hipp hurra!
Hoppas middagen på herrgården blir god och kalaset blir trevligt!
Vad härligt att få en ansiktsbehandling i present!

Stooora födelsedagskramar från mig!

Kottemor sa...

GRATULERAR PÅ FÖDELSEDAGEN!!!:)

Ja att sätta en siffra på hur "gammal" man är är ju svårt... Själv kan jag inte tänka mig att jag är en dag över 25 och så fyller jag 30 iår;)

Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag!
Vilka härliga arbetskamrater du har!

Grattiskramar i mängder!!

Anonym sa...

GRATTIS på 40-årsdagen!!

Hoppas du får massor med fina presenter och en underbar födelsedagshelg!

KRAM!

Milla sa...

Åh supergrattis och Välkommen till Gyllene Ålder. Känner igen dina tankar, själv fyller jag ju snart 42 och undrar ännu mer vart tiden tar vägen. Hoppas det blir en riktigt kulig fest!

Anonym sa...

Hej
Hamnade här av en slump och läste lite. Beundrade din vackra layout.

Grattis på födelsedagen.

~Susie~ sa...

Grattis på födelsedagen!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

HJÄRTE GRATTIS på stora dagen i efterskott! Hoppas att du hade en riktigt fin dag med massor av goa skratt och kramar.

Stor KRAM från Eva