onsdag, februari 25, 2009

Tjuvar och banditer

Stöldgodset, dvs min brevlåda är funnen!
De hade tagit den 400 längre bort på vår grusväg och satt upp den högt i ett äppelträd i trädgården vid en liten stuga!
Här finns inga ynglingar som man kan skylla på...jag menar inte
att dom är mer tilltänkta som några som skulle kunna hitta på detta men
visst finns det tonårsbus hos en del.
Nej, jag tror helt enkelt det är vuxna som vill göra något mot
oss som startar friskolan och därmed får deras skola läggas ner då
vi tar hem våra barn igen (35 st) efter att ha gjort konstgjord
andning på av deras skola som bara hade 11 barn....
Jag kan bara ana nämligen...

Jag är på väg att bli sjuk... rosslig i bröstet och hostar.
Jag trodde ju att jag hade klarat mig men så var inte fallet...

Ska kurera mig nu...

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så trist att du inte tror att det är ett vanligt busstreck. Hoppas verkligen att det löser sig och att det inte blir något mer.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Var ju bra att brevlådan kom åter.. Även om det var ett märkligt förfarande att sätta den i ett träd..

Ha en skön söndag och krya på dig..
Kram J