söndag, februari 08, 2009

Thailand

Nä jag är inte avundsjuk...

Sonens båda klasskamrater ska åka långt bort...
Den ene åkte till Florida igår och den andre åker
till Thailand i dag... men nä jag är inte alls avundsjuk
och jag skulle inte vilja åka med... ;-)

Det roliga är att de som ska till Thailand jobbar jag med mamman och
jag upptäckte att det är en till på vår avdelning som lyfter
med samma plan i kväll! Världen är liten!

Jag unnar dom det så väl men visst hade det varit roligt
att själv få sticka iväg någonstans!





3 kommentarer:

Malin E sa...

Ja jag vill oxå åka!! Vill åka till båda dessa 2 ställen mer än gärna.Men det blir väl när man blir gammal om man ska lyckas spara pengar till det antar jag...fniss...Men drömma är ju i alla fall gratis!
Kram Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Skulle ju vara så skönt att komma iväg men här har vi inte något sådant inplanerat.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Malin E sa...

Jag vill oxå prova göra pulsvärmare men jag ska/måste hitta nåt bra mönster först känner jag. =o) Har inte orkat leta runt så mycket ännu.Du får visa dom när dom är klara!
Kram MAlin