måndag, oktober 13, 2008

Ny vecka

Ja ,jag gillar hösten.
Det är hög luft och fina färger.
Friskt och skönt.. iallafall när solen lyser.
Här är utsikten från vår balkong vid
hallen utanför vårt sovrum.

Det har den gjort lite grand i helgen.
Har njutit mycket av att vara ledig.
I går var båda barnen iväg med pappan på fotbolls avslutning.
Jag föreslog tränaren som då är min sambo med att varför
inte boka bowling? Dom skulle hitta på något utöver det vanliga och
han tog mitt förslag direkt. Så igår gick det en buss till en grannstad
det hade bokats mat på restaurangen vid bowlinghallen och
dom fick sina priser där med. Det var uppskattat!

I morgon börjar sambon en spanska kurs! Jag hade
så gärna velat gå med! Men så är det barnen..den varar rätt sent
till 9 och då skulle det bli sena kvällar för dom eftersom
vi hade fått lämna hos min mamma och pappa. Dom vill inte gärna
köra när det är mörkt och det får man förstå.
Kanske har han snappat upp ett o annat tills vi åker på höstlovet? :)
Vi har bokat en resa ner till vårt lilla paradis igen.. ska bli så gott.
Där är lite lugnare nu än i somras... då var där så många turister, bla vi ;).
Jag ska läsa...äta gott...vila på stranden...förhoppnings vis tycka
vattnet i poolen är varmt nog...


Ska snart iväg på fotvård! Fya mig det är över ett år sedan jag gick
sist...man ska vårda sina fötter. Dom ska bära en hela livet!
Har alltid gått ett par gånge om året...Höst och vår. I våras
blev det inte av ...


Hoppas ni gillar min lilla höst blogg...kände för att det var dags
att göra om lite :).

4 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å vad FINT du har gjort! Gillar det blodröda lövet och det gråa, ursnyggt! Sen tycker jag även mycket om den texten.

Ja hösten ÄR så vacker!

Kram från Eva

Anonym sa...

Hej,

Nu var det ett tag sen jag var inne och kikade hos dig. Kul att läsa dina rader och jag blev nyfiken på vart i Spanien ni har ert paradis!?! Berätta! Jag gillar själv Spanien och åker gärna dit! Har sett mest av Valencia.

Kram Rosie

(finns på bilddagboken.se under namnet darchebro)

Kottemor sa...

Så fint du har här!!!
Och så sant med orden om hösten:)

Många kramar till er!

Annika sa...

Vad vackert du bor!! SÅ fint. Jag tycker också att hösten är en enda lång njutning!!
Kram!