lördag, oktober 18, 2008

Klassfesten ...

Snart smäller det :).
Kl 18 börjar festen för avgångsklasserna 1983.
Ska snart hoppa in i duschen och börja fixa till mig.
Nu har jag verkligen börjat se fram emot kvällen. Det ska bli
så kul med lite fest :).
Vi ska träffas hemma hos min vän innan och sedan tar vi oss därifrån
ner till lokalen där det ska hållas en återförening.
Hennes sambo kör ner oss och min sambo kör hem oss.
Han får hämta mig inatt...
Kan tänka mig det blir en hel del minnen och framför allt
en hel del 80 tals musik... ojoj.
Får väl rapportera från hur det blev i morgon :)
Kramis

4 kommentarer:

petra sa...

Ha nu en superkul kväll.
kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad SKOJ! Hoppas kvällen var riktigt bra!

Kram från Eva

Anonym sa...

Vad KUL! Hur hade ni det????
Sist jag var på klassfest var 99..... så det är väl hög tid va? Kanske att det blir nästa år igen då? Men herregud är det 10 år sedan då? Är det möjligt? Var blir tiden av? Var det en klassfest fixad genom det där företaget som ordnar klassträffar eller?
Var det många som kom? Berätta!

Kramis
M I N D I

Kottemor sa...

Spännande!!
Riktigt riktigt roligt!:)
Hoppas din kväll blev fantastisk vännen!:)

Kramar!