fredag, oktober 17, 2008

Hur ska jag göra...

om utifall jag blir erbjuden jobben...?!

Vi står ju inför en stor omorganisation på jobbet.
Det startar v 45 och innan dess är det mkt som ska falla på plats.
Nya grupper av medarbetare ska bilads och alla söker om sina tjänster om man vill göra något annat.

Jag sitter med i en referensgrupp i detta som ser över utbildningar och är just en referens till ledningsgruppen. Jag har förstått och tyckt att jag och dom andra varit ett steg före i att verkligeninse att det blir så här nu och att det kan bli så mkt bättre... man har vetat lite mer och man fårinformationen lite i förväg.

Jag har sökt de två tjänsterna man kan söka , till mail och chatten och en backoffice grupp som ska ha mkt administrativa uppgifter...jag har blivit kallad till båda ... intervjuer och tester.
Det ska bli 7-8 personer på var avdelning och det är 70 st som sökt.
Mail och chatt har jag suttit med då och då och är ingen nyhet men tjänsten skulle bli min...

Än har jag inte fått något besked på något av detta. På måndag är det intervju för backoffice och
idag gjorde jag testen för mailen... i början var det chatt mail jag ville, sen sa min chef till mig att jag mer än väl
borde söka BO för det är det som skulle ge mig mest utveckling...i dag sa en annan chef till mig att dom skulle behöva
'mig där när jag tvekar på hur jag ska göra...det snurrar verkligen i huvudet på mig nu..... Samtidigt är det ju
smickrande att man är aktuell till båda två tjänsterna... snurr snurr...

I morgon stundar klassfest för 9:orna som gick ut 1983...ojoj...kul kul...
Fick ett sms från min kompis Anna om vi inte skulle ta en whisky innan.
Köndes som om wow...nu är vi där igen....festerna innan man gick ut och dansade.


Ska bli kul!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Vad spännande med jobberiet!
Det blir säkert bra hur det än blir, men jag förstår att det är lite snurrigt nu =)

Återträff med högstadieklassen låter som en riktig nostalgitripp. Hoppas att det blev lika skoj som det lät.

Kram //Anna